[vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_32174″ css_right_line_left=”1px” sk_lines=”background-color:rgba(40,40,40,0.3);width:30px;height:4px;top:0px;left:1px;” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;” cz_title=””]

محصولات آرد و قنادی 

[/cz_title][cz_gap height=”28px”][vc_column_text]

نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، هتل و صنایع وابسته HRCC اولین دوره خود را آبان ماه 1396 با کسب رضایت 85 درصد مشارکت کنندگان به پایان رسانده و به دلیل برگزاری موفق در سال 97 علیرغم شدت تحریم ها، رکود تجارت و کوچک شدن نمایشگاههای ایران با رشد متراژی 65 درصدی و با رضایت 90 درصد مشارکت کنندگان دوره دوم خود را سپری کرد.
دوره سوم نمایشگاه تخصصی با استقبال شایان توجه تولیدکنندگان و واردکنندگان این صنعت قرار گرفته و پس از اعلام ثبت نام در عرض 18 روز کاری ظرفیت سالن نمایشگاهی تکمیل شد و رشد متراژی آن نسبت به دوره قبل آن ( دوره دوم) 85 درصد بود.
در این دوره برای ارایه خدمات بیشتر به بازدیدکنندگان این نمایشگاه که شامل صاحبان هتل ها، کترینگ ها، تالارها، رستوران ها، سرآشپزها، تجهیزکنندگان و … بودند اولین دوره نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی رستورانی FOBEX همزمان با این نمایشگاه برگزار گردید. تعداد 7683 نفر بازدیدکننده متخصص از این دو رویداد بازدید کردند. این نمایشگاه رضایت 95 درصدی مشارکت کنندگان خود را جلب کرد.
از محصولاتی که توسط غرفه داران این نمایشگاه در معرض دید متخصصین قرار می گیرد گروه کالایی کافی شاپ و دستگاههای پخت محصولات آرد و قنادی می باشد که از دوره چهارم که مهرماه سال 1399 برگزار خواهد شد به این گروه کالایی بیشتر پرداخته خواهد شد.
رستوران، کافی شاپ، محصولات آرد و قنادی از صنوفی می باشند که از همدیگر جدا نبوده و تجمیع آنها در یک مجموعه میزان خدمات به مشتریان را افزایش داده موجب افزایش رضایت آنان خواهد بود.
نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ، محصولات آرد و قنادیHRCC امسال پذیرای اساتید محصولات آرد و قنادهای توانمند کشورمان جهت معرفی آخرین توانمندی های این صنایع در محل برگزاری نمایشگاه خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *