[vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_92521″ css_right_line_left=”1px” sk_lines=”background-color:rgba(40,40,40,0.3);width:30px;height:4px;top:0px;left:1px;” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;”]

خبر برگزاری نمایشگاه HRCC درسایت های خبری

[/cz_title][cz_gap height=”28px”][vc_column_text]

نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، کترینگ، قنادی و هتل  HRCC بزرگترین نمایشگاه تخصصی این صنعت در ایران می باشد.

این رویداد از دور اول تا کنون با رشد در متراژ و کیفیت که نسبت به دوره های قبل داشت مورد قبول صاحبان صنعت قرار گرفته و برند های مطرح این صنعت هر سال محصولات جدید خود را در معرض دید متقاضیان خود قرار میدهند.

هدف از برگزاری نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی HRCC ایجاد رونق در این صنعت می باشد. با حضور و ارتباط همه عوامل موثر در صنعت غذا اعم از اتحادیه ها، تولید کننده، واردکننده، تامین کننده، دانشگاهها، نهادهای مرتبط، اساتید، آشپز و سرآشپزها ، بستر ارتقا آن به هنگام برگزاری آماده می شود.

از چشم اندازهای شرکت مبادلات نوین هزاره سوم به عنوان مجری این رویداد تبدیل آن به نمایشگاهی ماخذ در منطقه می باشد.

غذا و نوشیدنی صنعتی استراتژیک می باشد زیرا انسان برای ادامه حیات، نیاز به غذا و نوشیدنی داشته که می تواند عامل بیماری و یا عاملی برای پویایی بیشتر جامعه باشد. بنابراین تک تک عوامل یاد شده در بالا می توانند در ارایه غذا و نوشیدنی که عامل سلامتی و پویایی جامعه باشد ایفای نقش داشته به مستقیم و غیر مستقیم در پیشبرد اهداف کشور موثر واقع شوند.

نقش غذا و نوشیدنی مغذی در افزایش سیستم ایمنی بدن در دوران شیوع ویروس کرونا یکی از مصداق های قابل مطرح در این خصوص می باشد.

اساتید پخت غذا با روشهای نوین و علمی می توانند ویتامین های موجود در مواد اولیه را به هنگام فرایند پخت و پز حفظ نموده هزینه های آن را به حداقل برسانند، از دیگر سو تجهیزات مدرن و استاندارد نیز در پخت و پز به شیوه های استاندارد به تعداد زیاد در مدت زمان کم می تواند به واحدهای پخت غذا در رسیدن به هدف یاد شده ایفای نقش نمایند.

این نمایشگاه 1-4  بهمن ماه سال 1399 در مرکز نمایشگاههای شهر آفتاب دور چهارم خود را برگزار خواهد کرد.

از چالش های این صنعت مدیریت استاندارد آشپزخانه، استاندارد سازى غذا و استاندارد سازى منابع انسانى می باشد که در این دوره از نمایشگاه به آنها پرداخته خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع یاد شده خبر برگزاری نمایشگاه مذکور در خبرگزاری ها و سایت های خبری ایلنا ، گسترش ، فودنا ، اقتصاد 24 ، ساختمان آنلاین ، کاماپرس ، جهان صنعت نیوز و اخبار فولاد  منتشر شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *