چگونه می توانم برای مشارکت در نمایشگاه ثبت نام کنم؟

پس از ورود به سایت www.hrccfair.com در بالا و سمت چپ وب سایت گزینه ایی تحت عنوان” ثبت نام مشارکت کننده ” را کلیک و فرم داخل آن را تکمیل نمایید. پس از آن ستاد برگزاری به شما نام کاربری و رمز عبوری را ارسال می کنند با استفاده از آن می توانید تا مراحل آخر ثبت نام را در آنجا انجام دهید.

چه مدارکی برای ثبت نام لازم است؟

تولیدکنندگان:
پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه معتبر و یا واحد صنفی دارای پروانه صنفی تولیدی
واردکنندگان:
برگه نمایندگی معتبر از شرکت تولید کننده خارجی

حداقل و حداکثر متراژ غرفه ها چند متر مربع می باشد؟

حداقل متراژ برای غرفه پیش ساخته 20 متر مربع و برای غرفه خود ساز(غرفه هایی که عملیات غرفه سازی دارند) 24 متر بوده و بزرگترین جزیره در سالن 276 مترمربع می باشد. در صورت نیاز به متراژ زیاد و موجود بودن فضا به شرطی که از لحاظ فنی محدودیتی نداشته باشد امکان اتصال 2 جزیره نیز وجود دارد.

غرفه های خودساز و پیش ساخته چه هستند و تفاوت هایشان چیست؟

غرفه های خود ساز غرفه هایی هستند که فقط زمین نمایشگاهی که اندازه آن به وسیله صاحب غرفه مشخص شده بدون هرگونه تجهیزاتی (از قبیل موکت، پنل دورغرفه ، لامپ های روشنایی، مبلمان، میز و …) در اختیار ایشان قرار داده می شود تا به وسیله شرکت های غرفه سازی که مورد تایید ستاد برگزاری(شرکت برگزار کننده نمایشگاه) می باشد و متناسب با سلیقه مشارکت کننده با مواد اولیه ایی مانند MDF، نئوپان، سازه های فلزی و … با هزینه غرفه دار ساخته می شود که در پایان نمایشگاه این غرفه تخریب و نخاله های آن به بیرون از محوطه نمایشگاه منتقل می شود.
غرفه های پیش ساخته غرفه هایی هستند که زمین نمایشگاهی که متراژ آن توسط مشارکت کننده مشخص شده با دیوارهایی از پنل های سفید نمایشگاهی محصور بوده و دارای تعداد معینی لامپ های روشنایی، میز، صندلی وموکت کف(فقط در کف هایی که بتن می باشد) هستند.

تاریخ و ساعت شروع و پایان غرفه سازی چه زمانی است؟

برای غرفه سازی و چیدمان 3 روز در نظر گرفته شده است. ساعت شروع بکار 10:00 صبح و خاتمه آن 21 شب می باشد. اطلاعات بیشتر را در جداول زمان بندی مشاهده نمایید.

 

انتخاب غرفه ساز و مراحل اجرای آن و ارایه مدارک چگونه است؟

جهت مداخله در اقدامات غیرقانونی و برای حفظ منافع مشارکت کنندگان ستاد برگزاری غرفه سازهایی که عملکرد خوبی طی پروژهای گذشته داشته ، متعهد و پاسخگو برای خطاهای احتمالی هستند را انتخاب و به مشارکت کنندگانی که قصد غرفه سازی دارند معرفی می نماید.
پس از انتخاب شرکت غرفه ساز از بین شرکت های معرفی شده، غرفه دار در سربرگ رسمی شرکت، آن را به ستاد برگزاری معرفی می نماید تا مدارک لازم از شرکت غرفه ساز اخذ گردد.
به دلیل وارد شدن خسارات احتمالی به سالن و زیرساخت های نمایشگاه به هنگام ساخت و تخریب غرفه؛ همچنین ورود و یا خروج کالا و یا استفاده نادرست از امکاناتی از قبیل برق و … مدارک و تضامینی از مشارکت کننده و غرفه ساز اخذ می شود. تجارب نشان داده است بیشترین احتمال وارد شدن خسارتها، به بخش غرفه سازی مربوط می شود بدین دلیل لازم است موارد ذکر شده در انتخاب غرفه ساز توسط مشارکت کننده مراعات شود.

 

ساعت ورود و خروج مشارکت کنندگان چگونه است؟

ساعات بازدید از نمایشگاه 10 الی 18 می باشد(ثبت نام آنلاین جهت بازدید) . که غرفه دار جهت مراقبت از لوازم و تجهیزات داخل غرفه صبح 30 دقیقه قبل از ورود بازدیدکننده و عصر 30 دقیقه بعد از خروج بازدیدکننده باید غرفه را ترک نمایند.

 

تعداد کارت سینه برای هر غرفه دار چند عدد است؟

برای تعداد کارت مشارکت کننده با ستاد برگزاری هماهنگ نمایید.

 

برای جابجایی تجهیزات چگونه می توان از امکانات جرثقیل و یا لیفتراک بهره مند شد؟

استفاده از خدمات جرثقیل و لیفتراک 30 روز قبل از برگزاری طی تکمیل کردن فرمی تعداد داستگاهها و وزن آنها به ستاد برگزاری اعلام و هماهنگی های لازم انجام می شود.
حمل و جابجایی کالاها با جرثقیل و لیفتراک فقط 2 روز مانده به برگزاری از ساعت 9 صبح تا 21 شب از درب جنوبی سالن نمایشگاهی انجام می شود که تعیین ساعات تخلیه به لحاظ عدم ازدحام و مراعات انضباط کاری که باعث سهولت کار غرفه داران می باشد با ستاد برگزاری می باشد.

 

چگونه متراژ غرفه خود مشخص کنیم؟

اندازه غرفه را باید با توجه به تعداد و اندازه دستگاهها، تجهیزات، وسایل، اتاق VIP ، آبدارخانه، محاسبه کرده متراژی را جهت تردد راحت پرسنل و بازدیدکننده در نظر گرفته متراژ مورد نیاز را به ستادبرگزاری اعلام کرد. اندازه غرفه خیلی نباید کوچک باشد که کالاها در کنار هم چنان چیده شود که به خاطر شلوغی باعث آشفتگی فکری مشتری شود و نه آنچان بزرگ که غرفه خالی به نظر برسد.