[vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_29308″ css_right_line_left=”1px” sk_lines=”background-color:rgba(40,40,40,0.3);width:30px;height:4px;top:0px;left:1px;” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;” cz_title=””]

نمایشگاه  HRCC  برند معتبر صنعت آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل

[/cz_title][cz_gap height=”28px”][vc_column_text]

نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، قنادی و هتل HRCC   دوره چهارم خود را مهرماه سال 1399 در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد کرد.

نرخ رشد متوسط این نمایشگاه در ادوار برگزاری به شرح ذیل می باشد:

دوره دوم نسبت به دوره اول          65 درصد

دوره سوم نسبت به دوره دوم         85 درصد

در دوره چهارم این نمایشگاه که 5 ماه به برگزاری نمایشگاه زمان باقی مانده است 6 برند جدید به مشارکت کنندگان نمایشگاه اضافه  و حدود 70 درصد رشد پیش بینی می شود.

نمایشگاه تخصصی آشپزخانه صنعتی HRCC دراین صنعت به عنوان نمایشگاه ماخذ شناخته شده، تولیدکنندگان و  واردکنندگان این صنعت برای معرفی محصولات، نیازسنجی از مشتریان، تعیین و مشخص کردن جایگاه برند در ذهن مشتریان صنعت، برند سازی، تقویت برند و … در این نمایشگاه غرفه دار بوده، همچنین مشتریان نیز جهت اطلاع و خرید از آخرین دستاوردها، محصولات، خدمات، بازدیدکننده این رویداد هستند.

در این نمایشگاه به نقش دانشگاهها در توسعه صنعت غذا و آشپزخانه صنعتی توجه ویژه ایی شده و حضور برجسته آنها در نمایشگاه نمایان است. ارتباط صنعت با دانشگاه می تواند ارتقا و ترقی مطابق با استانداردهای علمی و رشد پایدار را برای صنعت به ارمغان بیاورد.  

در دوره چهارم نمایشگاه 4 دانشگاه مرتبط با صنعت در نمایشگاه حضور خواهند داشت و برنامه ریزی هایی جهت پیوند دانشگاه با صنعت توسط شرکت مبادلات نوین هزاره سوم به عنوان برگزارکننده نمایشگاه انجام شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *