ساعات بازدید از نمایشگاه چگونه هست

نمایشگاه در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 10 الی 18 عصر پذیرای بازدیدکنندگان می باشد. جهت سهولت در ورود به نمایشگاه ثبت نام آنلاین را که به هنگام ورود نمایشگاه باید توسط بازدیدکنندگان تکمیل شود را از هم اکنون تکمیل نمایید تا در ازدحام بازدیدکنندگان اتلاف زمانی نداشته باشید.

راههای دسترسی به مرکز نمایشگاهی چگونه هست؟

شما میتوانید با خودرو شخصی و یا استفاده از مترو خود را به مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب که در ابتدای اتوبان خلیج فارس واقع شده است برسانید.
برای سهولت در دسترسی به مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در بخش راه های دسترسی به نمایشگاه میتوانید با مشاهده کلیپ قرارداده شده و یا استفاده از نقشه راهنما براحتی مسیر های دسترسی را ملاحظه نمایید.

پلن نمایشگاه را که مشارکت کنندگان در آن مشخص هست را کجا می توان دید؟

به هنگام ورود به سالن های نمایشگاه شما میتوانید پلان و جانمایی شرکت های حاضر در نمایشگاه را از طریق تابلو های راهنما ملاحظه نمایید.
همچنین همکاران ما با استقرار در درهای ورودی سالن ها، راهنمای شما بازدید کنندگان گرامی هستند.

مرکز نمایشگاهی مجهز به رستوران و امکانات رفاهی می باشد؟

سالن ملل واقع در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب امکانات رفاهی برای استراحت شما بازدید کنندگان محترم را فراهم کرده است.
همچنین شما میتوانید از طریق تابلوهای راهنما واقع در این سالن به رستوران مرکز نمایشگاهی که در طبقه زیرین این سالن میباشد دسترسی پیدا کنید.

مزایای بازدید از نمایشگاه چیست؟

لطفا برای اینکه از مزایا و چرایی بازدید از این نمایشگاه مطلع شوید بخش مزایای بازدید از نمایشگاه را مطالعه فرمایید.

در این نمایشگاه چه خدمات و دستگاه هایی به نمایش گذاشته میشود؟
در این نمایشگاه با هدف تامین نیازهای رستوران ها،کترینگ ها، کافه ها، تالارها، هتل ها، قنادی ها ، بستنی و آبمیوه فروشی ها و نانوایی های صنعتی و سنتی، خدمات، دستگاه ها و آخرین دستاوردهای ارائه شده در این صنایع به نمایش گذاشته میشود.
برای اطلاع از جزییات بیشتر پیشنهاد میشود بخش گروه کالایی نمایشگاه را ملاحظه نمایید.

آیا امکان خرید محصولات در نمایشگاه وجود دارد ؟

شما میتوانید محصولات و دستگاه های مورد نیاز خود را در نمایشگاه انتخاب و یا حتی خریداری نمایید اما امکان خروج آن محصول از نمایشگاه تا پایان نمایشگاه واخرین روز برگزاری وجود ندارد و شما باید تحویل کالای خود را به بعداز پایان نمایشگاه موکول نمایید.