[vc_row][vc_column][cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_15933″ css_right_line_left=”1px” sk_lines=”background-color:rgba(40,40,40,0.3);width:30px;height:4px;top:0px;left:1px;” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;” cz_title=””]

تشکیل بزرگترین گروه صاحبان صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران در ایران  برای مبادلات مالی در فضای مجازی

 

[/cz_title][cz_gap height=”28px”][vc_column_text]

روند پیشرفت کسب و کارها در کارهای تیمی بسیار قوی تر و سریع تر از کارهای فردی می باشد، زیرا در این عمل فرایند “خرد جمعی” صورت می پذیرد. یکی از دلایل تقویت تجارت در نمایشگاهها به همین دلیل می باشد، زیرا صاحبان صنعت از هر قشری، تولید کننده، واردکننده، توزیع کننده، مصرف کننده، دانشگاهی، اتحادیه ها، نهاد ها و … در آنجا جمع هستند. جمع بندی اظهار نظرهای آنها در مورد موضوع های مطرح شده باعث حرکت رو به جلو صنعت در آن موارد می شود.

بعد از پاندومی (اپیدمی یا واگیری سراسری جهانی) کرونا، مردم به ناچار جهت انجام کارهایشان از دور و با ابزارهایی مثل اینترنت رو آوردند.

بر همین اساس گروهی مجازی برای تولید کنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوجود آمده بود که این قشر بتوانند در به صورت غیر حضوری نیز به تبادلات مالی خود ادامه بدهند.

این گروه اینترنتی بزرگترین برای این صنعت در ایران می باشد که فعالان آن از اقصی نقاط ایران در آن به خرید و فروش پرداخته، چرخه فعالیت اقتصادی در این حوزه به حرکت خود در این گروه مجازی ادامه میدهد.

اعضا این گروه متغییر بوده و هر روز در حال افزایش می باشد. بیش از 2900  فعال اقتصادی مربوط به این صنعت در آن عضو بوده و خرید و فروش انجام میدهند.

بجز دستگاههای پخت و پز رستورانی و آشپزخانه صنعتی، تجهیزات کافی شاپ، محصولات آرد و قنادی، آبمیوه گیری و بستنی ها؛  صنایع جانبی نظیر ظروف رستورانی، مبلمان و دکوراسیون، نرم افزار و سخت افزارهای مرتبط با صنعت، مواد اولیه غذایی رستورانی نیز در آن به فعالیت مشغول هستند.

برای عضو شدن در گروه می توانید با کلیک در لینک زیر وارد گروه شده و فعالیت های اقتصادی خود را آغاز نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *